Volgers

zondag 11 juni 2017

A apple a day keeps the Doctor away.........

Goedemorgen Allemaal,

Allereerst een warm welkom aan mijn nieuwe volgers,
 leuk dat jullie mij gevonden hebben. 
Ik kom als ik jullie kan vinden, zeker ook bij jullie op bezoek.
Gezellig!

Vandaag een kaartje in de kleuren wit/zwart/rood.

Ik had nog een leuk plaatje van Sneeuwwitje liggen.
Ik dacht meteen aan de slogan:
A Apple a day keeps the doctor away...............,

Thema weer gevonden.
Dan moet ik ook meteen aan de slag, 
anders is de Ying Yang niet op orde, hihihi.

Dit is het geworden,
 en ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

 De volledige tekst is:
 A Apple a day,
keeps the Doctor away!
But if your Doctor is cute, 
forget the fruit......! 

Ik vond de tekst wel leuk, kende alleen het eerste gedeelte.


 Challenges:

Ja, ik heb ook weer een prijsje gewonnen😜:
Met dit kaartje 2e geworden bij Catch the bug Challenge.

7digi's van Bugaboo stamps, direct gehaald natuurlijk.
Zijn zulke leuke digi's.
Met dit kaartje:
 Helemaal blij!😊😊😊😊😊

Fijne Zondag allemaal!
Leuk dat je even kwam kijken.
 πŸ˜‰πŸ˜‰πŸ˜‰πŸ˜‰
Ik ben aan de knutsel,
 dus het kan zijn dat er meerdere kaarten komen vandaag.
Ook een wat minder leuke 😒

Lieve groetjes Crealientje.

13 opmerkingen:

  1. Wat leuk en wat origineel met Sneeuwwitje, haar appel en de super tekst waarvan ik ook alleen het eerste deel ken!
    Leuk dat je meedoet aan onze opkikker-challenge Crealientje!

    XxIrene - DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart en de tekst.... supermooi. Erg leuk gemaakt Crealientje. Mooie kleurtjes gecombineerd. Veel knutselplezier. Wij gaan vandaag lekker fietsen.. greten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuke kaart Crealientje! Ook ik kende allen het 1e deel van de tekst....toch weer wat geleerd op deze mooie zondagmorgen.
    Proficiat met je nieuwe digi's...altijd gaaf!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Whahahaaaa.....die is goed zeg, die tekst!!
    Die ga ik onthouden.
    Je kaart is echt super.
    Leuk, met die kleurencombinatie en het plaatje is echt schattig.
    Kortom, een mooie kaart met een grappige uitstraling.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuke kaart ....wat een leuke tekst erbij!
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele leuke kaart en lief plaatje.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. een leuk kaartje is het zo geworden! mooi gedaan
    proficiat met je prijzen
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een leuke tekst, ik kende ook alleen het 1ste gedeelte..ik vind je plaatje prachtig!hele mooie kleuren ook, ben fan van zwart/wit/rood..
    gr.Ans
    p.s. en bedankt voor berichtje..

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat ontzettend leuk! En ik kende ook alleen het eerste gedeelte.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Crealientje wat een heel mooi beterschapkaartje en wat een leuke tekst hihihi
    dank voor je mooie inzending op het scrap-cards challenge blog liefs martine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Love your card and sentiment :) and colors of course. Thank you for joining us at Crafting by Design and good luck xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Superleuk Crealientje en een geweldige tekst! Ik heb hem bewaard!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen