Volgers

dinsdag 9 mei 2017

Party Animal !

 Hallo Allemaal,

Leuk dat jullie mijn vorige kaartje zo goed ontvangen hebben,
 en de moeite hebben genomen om me een leuke reactie te geven.
Waardeer ik enorm!

Met het Songfestival op de achtergrond even een kaartje posten.

Het kaartje heb ik gemaakt voor de Knutsels en kadootjes Challenge.
Het is een lift Challenge.

 
De rand is gemaakt met een stempel en ingekleurd met Spectrum Noir.
Ook heb ik met de bubble stensil van DDBD een achtergrondje gemaakt.
Plaatjes zijn van het net.
Stempels van Joy!, Marianne Design en Boekenvoordeel.

Andere Challenges:

Geniet van het mooie weer!
Groetjes Crealientje.

16 opmerkingen:

  1. En ik zit een beetje te surfen met het songfestival op de achtergrond...je kaartje is heel erg leuk,mooie kleur,mooie techniek en mooie plaatjes!
    Fijne avond nog, liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Absolutely stunning. Love the images and beautiful blue colours.
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk kaartje met Nemo in de hoofdrol heb je grmaakt, erg leuk! Bedankt voor het mee doen bij K&K. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk en leuke stempels heb je gebruikt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende kaart ! Die is echt heel erg leuk !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ziet er erg mooi en leuk uit !
    geslaagde creatie
    grtjs martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart,Crealientje en wat een superleuke plaatjes.Fijne dag nog.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. This fabulous, lovely images and pretty blues - a super card.
    Pauline - Crafting with Cotnob
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben nu lekker een blogrondje aan het doen met songfestival op de achtergrond. Wat heb je een super vrolijk kaartje gemaakt. Fijne avond!
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En natuurlijk bedankt voor het meedoen bij K&K.
      Ik ga altijd eerst mijn blogdinnen bij langs en daarna het challengeblog. Ik heb even over het hoofd gezien dat je meedeed...hoe blind kun je zijn ;-)
      Liefs Monique

      Verwijderen
    2. Geeft niet!
      Ik draag bril en dan gebeurt zoiets ook nog wel eens.😵 hihihi.
      Bedankt voor je leuke reactie.
      Groetjes Crealientje.

      Verwijderen
  10. Prachtig kaartje, leuk dat je met ons meedoet bij K&K.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beter laat dan nooit he... pfft ik heb ook een blog ronde achterstand haahahah

    Wat is die leeeeeeeeeeeeuk!
    Dank je wel nog voor je super lieve complimenten
    xx

    Diana
    Diana's Creations

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een leuke kaart is het weer geworden
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Great party animals, so gorgeous is your card.x
    [aNNie]

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Such a beautiful make.. very cute. Thank you for joining us at Crafty Animals. Hugs Traci DT xx

    BeantwoordenVerwijderen