Volgers

woensdag 1 maart 2017

Oproepje: Wie doet ermee bij de leuke Challenge van Jacqueline Pannekoek!

Hallo Allemaal,

Even een oproepje:
Jacqueline Pannekoek heeft een hele leuke Challenge uitstaan.

 
Wat is de bedoeling?
Maak een creatie waarbij je gebruik maakt van Precious Marieke – Vogelhuisjes 1 of  2 of 1 van de 7 box cards boeken die er zijn (1huisje of box is voldoende)
De Boeken die je kunt gebruiken vind je hier de figure cards  en hier de box cards deze mogen ook.
De technieken, plaatjes ed die je gebruikt zijn vrij.
Dat moet lukken toch?
Ik heb zelf alvast gewerkt met de Precious Marieke vogelhuisjes en zet het voorbeeld hier onder.
 
Dit kun je winnen!
 
                         


2 van de nieuwste Jeanines art mallen, Garden Classics (Bij veel deelname doe ik eventueel een tweede prijs eruit die dan ook 1 mal krijgt)



Hieronder staat het geen ik vraag om de mallen te winnen en je krijgt er uiteraard genoeg tijd voor om dit te doen.
* Je bent volger van mijn blog (een eigen blog is niet nodig)
* Laat een reactie achter onder dit bericht.
* Plaats de link van de site  (waar je de creatie hebt geplaatst) via de link onder dit bericht.
* De Challenge sluit: 10 maart om 20.00uur.
* De trekking gaat via random.
 
 
 Ik probeer haar voort te helpen!
Wie zin heeft en nog freubel tijd over heeft, doe dan mee!
 
Groetjes Crealientje.
 

1 opmerking:

  1. Heel leuk dit kaartje Crelientje...helaas ik geen spulletjes van Precious Marieke...laat het even aan me voorbij gaan...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen