Volgers

dinsdag 21 november 2017

Borduur beterschapskaartje!

Hoi, hoi,

Zoals aangegeven mijn 2e beterschapskaartje van vandaag,
deze wil ik ook mee laten doen bij  2 Sisters on the blog.

Ik heb er nog 2 maar die bewaar ik voor een ander moment.
( anders verveel ik jullie met mijn Bridge thema kaartjes,ha,ha,ha!!!)

Zie de "jonge lui "eens gezellig kaarten, uuuhhmm Bridgen 
(kaarten zeggen, hebben ze liever niet ;) 
Het plaatje is van Yvonne Creation.
Het is een borduurkaart van Stich and Do.
Ik vond de harten er wel bij passen.
Tekst van Crealies


Ik ben momenteel met van alles en nog wat bezig.
Hou het kort!

Bedankt voor je bezoekje!
Geniet ven de knutsel tijd :), doe ik ook!!!!
Lieve groetjes Crealientje.

14 opmerkingen:

  1. Je leuke bridgekaartjes vervelen nog niet hoor! Deze is ook weer zo leuk en zo mooi geborduurd!
    Ik geniet zeker van mijn knutseltijd!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk hoor die bridge kaartjes. Wij zijn meer van het pesten of klaverjassen. Altijd leuk om daar een kaartje voor te maken.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi patroon heb je gebruikt !!!!!
    Prachtig !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende kaart. Met een mooi borduurpatroon.
    Leuk dat je weer meedoet bij onze challenge.
    Groetjes Nicolette DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook deze is erg mooi.
    Leuk dat je 3x meedoet met onze challenge, dank je wel.
    Groetjes Caroline DT 2 sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het borduurwerk met de hartjes past perfect bij het kaartthema!
    Fijne avond
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaart heb je gemaakt
    Wat een mooi patroon bij het plaatje
    Groetjes van Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het borduurpatroon en de kleuren passen heel leuk bij het thema! Jij hebt je knutseltijd goed besteed!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gezelligheid op je kaartje, heel mooi gedaan

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dit valt vast en zeker in de smaak bij de 2 sisters. Zij houden van borduurkaartje als ik me niet vergis. Lief plaatje heb je erbij.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi geborduurd kaartje heb je ervan gemaakt. Ook je andere beterschapskaartje is prachtig!
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige borduurkaart,Crealientje.Leuk plaatje erbij.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke kaart Crealientje. Je kaart van hierboven de kerstkaart is ook erg mooi geworden. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. I love your beautiful card! Thank you for joining us at LTCCB!
    Hugs
    Irena xxx

    BeantwoordenVerwijderen